15 May-2024 الأربعاء - 8 ذیقعده 1445 چهارشنبه - 26 اردیبهشت 1403 1:31 (GMT) 1:31 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
دیدار سرزده قالیباف با صنعتگران جنوب تهران
جمعه 10 بهمن ساعت 6:28
دیدار سرزده قالیباف با صنعتگران جنوب تهران
رئیس مجلس در بازدید سرزده از شهرک صنعتی شمس‌آباد و گفت‌وگو با صنعتگران برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان قول مساعد داد و عنوان کردند که مجلس یازدهم با تمام توان برای برطرف کردن معضلات و کبودها تلاش می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه روح‌الله (ره) با اشاره به حضور سرزده محمدباقر قالیباف در شهرک صنعتی شمس‌آباد اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی به‌صورت سرزده در شهرک صنعتی شمس‌آباد حضور یافت و در راستای رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید از واحدهای تولیدی این شهرک بازدید کرد.

وی افزود: در این بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن مشکلات و معضلات موجود صنعتگران دستور پیگیری و احصای مشکلات را توسط کارگروه تخصصی صادر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه روح‌الله (ره) در ادامه گفت: قالیباف در جمع مسئولان و صنعتگران شمس‌آباد برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان قول مساعد دادند و عنوان کردند که مجلس یازدهم با تمام توان برای برطرف کردن معضلات و کبودها تلاش می‌کند.

کاشفی با اشاره به مشکلات صنعتگران ابراز داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری به‌منظور تحقق شعار جهش تولید در راستای رفع موانع صنعتگران و فعالان اقتصادی جلسات متعددی با اعضای هیئت‌مدیره و فعالان شهرک صنعتی شمس‌آباد با محوریت سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) برگزار شد و پس از جمع‌بندی هماهنگی‌های لازم جهت حضور قالیباف صورت گرفت و شاهد حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در میان صنعتگران بودیم.

انتهای خبر/4648/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار