17 May-2024 الجمعة - 10 ذیقعده 1445 جمعه - 28 اردیبهشت 1403 6:27 (GMT) 6:27 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی نقش بسیار مهمی در ارائه طرح‌های نوآورانه دارند
یکشنبه 12 بهمن ساعت 13:14
هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی نقش بسیار مهمی در ارائه طرح‌های نوآورانه دارند
سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی نقش بسیار مهمی در ارائه طرح‌های نوآورانه متناسب با ظرفیت‌های بومی استان دارند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، میثم چگین، سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی نقش بسیار مهمی در ارائه طرح‌های نوآورانه متناسب با ظرفیت‌های بومی استان، حل مسائل و نیازمندی‌های استانی دارند.

وی افزود: این طرح‌ها می‌تواند شامل پیشنهادهای خلاقانه در ایجاد رشته‌های جدید، دانشکده‌های جدید، نشریه‌ها و تألیفات علمی جدید، دوره‌های توانمندسازی با هدف معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی برای اساتید باشند. همواره از این هیئت‌ها درخواست شده فعالیت خود را صرفاً بر اندیشه‌ورزی و ارائه طرح‌های نیازمحور و خلاقانه متمرکز کنند.

سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز باید طرح‌های نیازمحور ارائه دهند، خاطرنشان کرد: بقا و ارتقای جایگاه هیئت‌ها در گرو فعالیت‌های ارزشمند و ارزش‌افزایی تخصصی آن‌ها خواهد بود، به‌طوری‌که باید جایگاه هیئت‌های اندیشه‌ورز در استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی شناخته و تثبیت شود.

انتهای خبر/4960/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار