05 May-2024 الأحد - 27 شوال 1445 یکشنبه - 16 اردیبهشت 1403 17:42 (GMT) 17:42 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
موشن‌گرافیک‌های «جوان خودباور ایرانی» تولید شد/ آموزش هنرهای دیجیتال در مدرسه صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی
سه شنبه 14 بهمن ساعت 20:42
موشن‌گرافیک‌های «جوان خودباور ایرانی» تولید شد/ آموزش هنرهای دیجیتال در مدرسه صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی
مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تولید موشن‌گرافیک‌های «جوان خودباور ایرانی» کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، انقلاب اسلامی ایران که به جرأت می‌توان گفت بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر حاضر است، در حالی وارد چهل و دومین سالگرد غرورآفرین خود می‌شود که بدخواهان و دشمنان قسم‌خورده این انقلاب با تمام کارشکنی‌ها، دسیسه‌ها، فتنه‌ها و با ناامید کردن نسل جدید از آینده درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران، نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند و روز به روز به پیشرفت علمی کشور افزوده می‌شود.

فرزندان عزیز این انقلاب و تربیت‌شدگان مکتب امام خمینی (ره) با هدایت‌ها و راهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به برکت خون شهیدان والامقام در مقابل تمامی دسیسه‌ها و کارشکنی‌ها تمام‌قد ایستاده و برای جهادی بزرگ و مقدس در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جهت نیل به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تا قیام جهانی منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) خود را آماده می‌کنند.

در این راستا مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی، فرمایش رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب را که از «امیدآفرینی» به‌عنوان «اصلی‌ترین جهاد» یاد کرده‌اند به‌عنوان سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و در کنار امر آموزش هنرهای دیجیتال به‌عنوان یک صنعت فرهنگی و فرهنگ‌ساز اقدام به تولید محصولات رسانه‌ای در قالب ویدئوکلیپ، برنامه‌سازی تلویزیونی و موشن‌گرافیک کرده است.

آموزش هنرهای دیجیتال و تولید محتوای فاخر در راستای اهداف انقلاب اسلامی

حسن ودود، مدیر مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار آنا، می‌گوید: صنایع فرهنگی جزو با اهمیت‌ترین صنایع هر کشوری است، چرا که هم اشتغال‌زایی بسیار بالایی دارد و هم  عامل هویت‌بخش یک ملت و کشور است. لذا با توجه به این امر خطیر و اهمیت بالای بحث فرهنگ، ما از صنایع خلاق کار خود را آغاز کردیم و نخستین گام در این در صنایع، هنرهای دیجیتال بود.

وی می‌افزاید: در واقع مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق، رسالت خود را آموزش هنرهای دیجیتال و تولید محتوی‌های فاخر و ارزشی در راستای اهداف انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است. علی‌رغم بسیاری از سختی‌ها، مشکلات و برگزاری دوره‌های غیرحضوری با توجه به شرایط کرونایی کشور، توانستیم با برگزاری دوره‌های آنلاین، کلاس‌های مدرسه صنایع خلاق را پیش ببریم. برخی از هنرجویانی که توانمندی‌های لازم را در این دوره‌ها داشتند، در دوره کارورزی‌ خود، کارهایی را تولید کردند که متناسب با فضای ارزشی جامعه است.

مدیر مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است: کارهای خوبی در این مدرسه خلاق تولید شد که در فضای مجازی با موضوع «جوان خودباور ایرانی» در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت. در واقع جوان خود‌باور ایرانی می‌خواهد امید و خودباوری را به جوانان ما گوشزد کند که اگر در این 40 سال ما توانسته‌ایم به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنیم، نتیجه تلاش‌ همین جوانان مرز و بوم ماست.

ودود ادامه داد: قطعاً می‌توانیم افق‌های بسیار بلندتری را برای جامعه خودمان ببینیم و باید با امید و اتکال به خداوند متعال و تلاش و نقشه راه صحیح، به اعتلای ایران اسلامی کمک کنیم. ما در مدرسه خلاق تمام تلاش‌ خود را می‌کنیم که در کنار آموزش هنرهای دیجیتال، تولید محصولات فاخر برای نوجوانان و جوانان عزیز ایران‌زمین داشته باشیم و آنان را با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا کنیم.

مدرسه صنایع خلاق، مرکزی اشتغال‌زا در زمینه هنرهای دیجیتال است

یادآور می‌شود مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق توسط معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شده است. در این مدرسه، هنرهای دیجیتال، دوره‌های جلوه‌های ویژه و ورکشاپ موشن‌گرافیک آموزش داده می‌شود.

انیمیت سه‌بعدی، موشن‌گرافیک، ریگ کاراکتر سه‌بعدی، مدل‌سازی سه‌بعدی، نورپردازی و رندر سه‌بعدی، نقاشی دیجیتال، طراحی مقدماتی، طراحی کاراکتر، طراحی کمیک، طراحی استوری بورد، مجسمه‌سازی، عکاسی جامع، ایده‌پردازی و خلاقیت از جمله دوره‌هایی است که در مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق برگزار شده است.

مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق، مرکزی آموزشی، کاربردی و اشتغال‌زا در زمینه صنایع خلاق و هنرهای دیجیتال است. صنایع خلاق به مجموعه‌ای از فعالیت‌های دانش‌بنیان اطلاق می‌شود که متمرکز بر هنر و فرهنگ است که با ظرفیت درآمدزایی و اشتغال‌زایی بالا جزو صنایع فرهنگ‌ساز به شمار می‌رود؛ صنایع خلاق به چهار دسته میراث فرهنگی، محصولات هنری، محصولات رسانه‌ای و محصولات مبتنی بر آفرینش‌های کارکردی تقسیم‌بندی می‌شود که از آن جمله می‌توان به طراحی، مد، رادیو و تلویزیون، فیلم، انیمشین  و موسیقی اشاره کرد.

مجموعه موشن‌گرافیک مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان #جوان-خودباور-ایرانی توسط جوانان این مدرسه تولید شده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

انتهای خبر/5200/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار