01 May-2024 الأربعاء - 23 شوال 1445 چهارشنبه - 12 اردیبهشت 1403 21:31 (GMT) 21:31 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
تحویل ۴۴۴ واحد مسکن روستایی به مددجویان استان کردستان
پنجشنبه 16 بهمن ساعت 5:35
تحویل ۴۴۴ واحد مسکن روستایی به مددجویان استان کردستان
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از واگذاری ۴۴۴ واحد مسکن روستایی به مددجویان استان کردستان خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در مراسم تحویل ۴۴۴ واحد مسکن به مددجویان روستایی به مددجویان استان کردستان که با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این منازل در قالب تفاهم‌نامه ساخت ۲ هزار مسکن نیازمندان میان کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه،  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری‌ها ساخته شده است.

وی افزود: امروز یک هزار و 700 واحد مسکن از این تفاهم‌نامه تحویل محرومان روستایی استان می‌شود که از این تعداد ۴۴۴ واحد مربوط به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه این واحدها در مساحت میانگین ۶۰ متری ساخته شده است، گفت: برای این تعداد واحد مسکونی ۱۹ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض هزینه شده است.

بختیاری با بیان اینکه مسکن در سبد هزینه خانوار پرهزینه‌ترین خدمت و مایه آرامش خانواده‌ها است، خاطرنشان کرد: یک نهضت مسکن‌سازی برای نیازمندان در سطح کشور آغاز شده است و برای سال آینده اتفاق خوبی برای این بخش خواهد افتاد.

وی به تفاهم‌نامه مستقیم کمیته امداد با سازمان برنامه و بودجه برای ساخت ۲۲ هزار واحد مسکن اشاره کرد و گفت: حدود نیمی از این واحدها ساخته و تحویل مددجویان شده است و مابقی تا خرداد ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

انتهای خبر/5344/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار