29 April-2024 الاثنين - 21 شوال 1445 دوشنبه - 10 اردیبهشت 1403 19:16 (GMT) 19:16 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
تیم دانشگاه آزاد اسلامی نایب‌قهرمان شد
جمعه 17 بهمن ساعت 13:16
تیم دانشگاه آزاد اسلامی نایب‌قهرمان شد
تیم دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین مسابقه دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان، مقابل آکادمی وفایی راد پیروز شد و رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه‌های کشور (جام شهدا) که از 13 بهمن 99 به میزبانی آکادمی امیر احتشام‌زاده در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده بود، امروز با مشخص شدن چهار تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف به پایان رسید.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی (نایب قهرمان فصل گذشته) در نخستین مسابقه خود مقابل تیم قدرتمند وچان کردستان به تساوی رسید و سپس تجارت جنوب گلستان را شکست داد.

تیم دانشگاه پس از قبول شکست مقابل شهرداری شهر بابک، به مصاف پادما یدک اصفهان رفت و ۴ بر ۲ پیروز شد. امروز هم تیم دانشگاه در آخرین دیدار مرحله برگشت لیگ، به مصاف آکادمی وفایی راد رفت و ۵ بر یک برنده شد.

به این ترتیب تیم‌های شهرداری شهر بابک، دانشگاه آزاد اسلامی، وچان کردستان و پادما یدک اصفهان به ترتیب اول تا چهارم شدند و جواز حضور در پلی‌آف را به دست آوردند.

امروز مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و عضو شورای عالی ورزشگاه دانشگاه آزاد اسلامی، مهمان ویژه این مسابقه جذاب بود. قرار است مرحله پلی‌آف لیگ پس از رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۱ توکیو برگزار شود.

انتهای خبر/5422/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار