05 May-2024 الأحد - 27 شوال 1445 یکشنبه - 16 اردیبهشت 1403 9:12 (GMT) 9:12 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
تسهیلات دانشگاه آزاد اسلامی برای سرآمدان علمی
شنبه 18 بهمن ساعت 7:58
تسهیلات دانشگاه آزاد اسلامی برای سرآمدان علمی
قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه آزاد برای ارتقای اساتید و سرآمدان علمی تسهیلات خوبی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بیژن رنجبر در مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز در سالن اجتماعات کتابخانه حبیبی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دستاوردهای خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی در طول سال‌های متمادی به دست آمده و باعث افتخار است که این دانشگاه مولود انقلاب اسلامی است.

وی افزود: به تازگی در جلسات هیئت امنا مصوباتی تصویب شد که حق جذب اعضای هیئت علمی افزایش یابد. همچنین در خصوص حمایت از سرآمدان علمی دانشگاه، شیوه‌نامه محاسبه و پرداخت حق جذب سرآمدی اعضای هیئت علمی دانشگاه برای توجه به دستاوردهای کیفی کوتاه‌مدت و بلندمدت، در جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شد.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: آن دسته از اعضای هیئت علمی که بتوانند در مجلات یک درصد اول فهرست موضوعی مقالات خود را به چاپ برسانند یا تولیدات علمی آن‌ها به دلیل کیفیت بالا در لیست مقالات پراستناد قرار گیرد نیز مشمول دریافت این حق جذب خواهند بود. حق جذب سرآمدی براساس مجموع موارد امتیازآور و براساس ارزیابی نهایی اداره کل امور کتابخانه‌‌ها محاسبه شده و در قالب پرداخت جداگانه‌ای تا سقف ماهانه ۵۰ میلیون ریال محاسبه و به صورت سه‌ماه یک بار پرداخت خواهد شد.

رنجبر ادامه داد: برای ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه، دو هیئت ممیزه با ۷ کمیسیون و با عدالت یکسان تشکیل داده‌ایم. از ۲۶ شهریور ۹۹ تا ۵ بهمن ۹۹ تعداد پرونده‌های ارتقا به استادیاری ۴۶۷ مورد بود.

انتهای خبر/5482/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار