15 May-2024 الأربعاء - 8 ذیقعده 1445 چهارشنبه - 26 اردیبهشت 1403 12:50 (GMT) 12:50 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
فیلم‌های جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی آنلاین اکران می‌شوند
چهارشنبه 29 بهمن ساعت 10:17
فیلم‌های جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی آنلاین اکران می‌شوند
فیلم‌های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در سامانه‌های برخط به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، نوید کوهبر مدیر اکران آنلاین جشنواره با اشاره نمایش آثار این رویداد در فضای برخط بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و تجربه موفق اکران آنلاین در جشنواره‌های برگزار شده از جمله سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نمایش فیلم‌های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی نیز به فضای برخط منتقل شده است. بدین ترتیب سامانه‌های هاشور، تیوال و ودیو میزبان مخاطبانی از سراسر ایران برای تماشای آثار حاضر در بخش مسابقه این رویداد خواهند بود.

وی افزود: دسترسی به این آثار برای عموم علاقه مندان رایگان بوده و در سانس‌های مختلفی که متعاقباً اعلام می‌شود، نمایش داده خواهند شد.

کوهبر همچنین به کسب اجازه از صاحبان آثار اشاره و عنوان کرد: فیلم‌هایی که صاحبان آن‌ها اجازه نمایش آنلاین را در جشنواره رضوی داده‌اند، در سامانه‌های نامبرده نمایش خواهیم داد. این فیلم‌ها نیز براساس جدول برنامه به مدت سه روز از 4 تا 6 اسفند 99 به صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا (ع) به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان 4 تا 7 اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/6449/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار