03 May-2024 الجمعة - 25 شوال 1445 جمعه - 14 اردیبهشت 1403 1:57 (GMT) 1:57 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
ضعف رئیس‌جمهور سبب شد دولت نتواند از کارکردهای اقتصادی خود دفاع کند
پنجشنبه 30 بهمن ساعت 14:40
ضعف رئیس‌جمهور سبب شد دولت نتواند از کارکردهای اقتصادی خود دفاع کند
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: متأسفانه ضعف روابط عمومی دولت و شخص رئیس‌جمهور مانع شد که دولت نتواند از کارکردهای اقتصادی خود دفاع کند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسین مرعشی در چهارمین کنگره حزب کارگزاران سازندگی در رابطه با سیاست‌های راهبردی حزب کارگزاران سازندگی گفت: صحبت‌های رهبری در مورد انتخابات بسیار راهبردی بود. متأسفانه ضعف روابط عمومی دولت و شخص رئیس‌جمهور مانع شد که دولت نتواند از کارکردهای اقتصادی خود دفاع کند. در تحریم‌های اولیه به اندازه تهیه دارو و غذا ارز داشتیم اما در تحریم‌های جدید این مقدار هم از بین رفت و ارز کافی برای تهیه غذا و دارو وجود نداشت. باید از مردم به دلیل فشار‌های دو سال اخیر عذرخواهی کرد. در حال حاضر هزینه زندگی سه برابر شد و حجم زیادی از مردم دچار اختلال اساسی شدند. البته صنایع پتروشیمی و فولاد که در دولت سازندگی و اصلاحات ساخته شده بود، در این دوره سخت اقتصادی به کمک دولت آمد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی افزود: انتخابات همواره مورد توجه حزب بوده است. در حال حاضر نهاد اجماع‌ساز تشکیل شده که این نشان می‌دهد جبهه اصلاحات با اتحاد وارد انتخاب می‌شود. در حزب افرادی را انتخاب کردیم و به جبهه اصلاحات معرفی می‌کنیم.‌ در حقیقت یا حضور در انتخابات موازنه سیاسی را به‌وجود می‌آوریم چرا که حضور حداقلی به نفع مردم و نظام نیست. همه کسانی که در انتخابات قبل شرکت نکردند رأی آنها صد درصد رأی به پایداری تلقی می‌شود. اصلاح‌طلبان دو دسته‌اند؛ جمعی از اصلاح‌طلبان روشنفکر و ایده‌پرداز هستند و مرزهای اندیشه را می‌توانند گسترش دهند. ما با این دوستان متفاوت هستیم و ضمن احترام به این دوستان معتقدیم که باید شرایط زندگی بهتر را برای مردم به وجود آورد.

وی در رابطه ویژگی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: شخصیت‌های مورد نظر برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری باید سه خصوصیت داشته باشند. لذا رأی‌آوری، خصوصیاتی را که ‌رهبری گفتند، داشته باشند و هم اینکه بتوانند کشور را به خوبی مدیریت کنند. معتقدیم که در نتیجه انتخابات آینده دولتِ خردمند و فراگیر باید شکل بگیرد از حزب‌اللهی‌ترین تا لیبرالیست‌ترین افراد در این انتخابات حضور داشته باشند.

انتهای خبر/6550/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار