29 April-2024 الاثنين - 21 شوال 1445 دوشنبه - 10 اردیبهشت 1403 6:42 (GMT) 6:42 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
برگزاری دوره‌های مربیگری ورزش در طبیعت تصویب شد
جمعه 1 اسفند ساعت 7:51
برگزاری دوره‌های مربیگری ورزش در طبیعت تصویب شد
رئیس انجمن ورزش در طبیعت از تصویب دوره‌های مربیگری ورزش در طبیعت خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمید نعمتیان رئیس انجمن ورزش در طبیعت فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در جلساتی که در خصوص مراحل برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری با اعضای کمیته فنی آموزش فدراسیون ورزش های همگانی داشتیم، مصوب شد علاقه‌مندان ابتدا در سمینار یا وبینار پیش نیاز مربیگری و کارگاه ۴ روزه و سپس در دوره مربیگری درجه ۳ ورزش در طبیعت شرکت کنند.

وی افزود: ارتقا درجه ۳ به ۲ مربیگری دوره‌های تخصصی تحت عنوان گرایش جنگل نوردی، ورزش در کویر، ورزش در کوه و برف، عبور از موانع  هوگام و کمیته‌هایی که در آینده مجوز فعالیت در انجمن ورزش در طبیعت را کسب می‌کنند برگزار می‌شود. 

قهرمان اسبق کاراته ایران در مورد سرفصل‌های آموزشی دوره‌های مربیگری نیز تصریح کرد: در دوره‌های آموزشی و مربیگری در ورزش کشور (برای اولین بار در بین رشته‌های ورزشی و فدراسیون‌ها) HSE بهداشت، ایمنی و محیط زیست در انجمن ورزش در طبیعت لحاظ می‌گردد. همچنین در این دوره‌ها، آموزش اصول ورزش در عرصه‌های طبیعی، بقا در طبیعت، امداد و نجات و کمک‌های اولیه و اصول کمپینگ پرداخته خواهد شد.

نعمتیان در پایان گفت: به زودی از طریق سایت varzeshjazab.ir و صفحه اینستاگرام انجمن ورزش در طبیعت به آدرس sportsnutre.ir  برگزاری وبینار و کارگاه و دوره مربیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای خبر/6625/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار