29 April-2024 الاثنين - 21 شوال 1445 دوشنبه - 10 اردیبهشت 1403 12:15 (GMT) 12:15 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
مأمور سرویس مخفی «ریگان» در هالیوود مشخص شد/  جزئیاتی از زندگینامه سینمایی رئیس‌جمهور چهلم آمریکا روی پرده سینما
شنبه 2 اسفند ساعت 6:40
مأمور سرویس مخفی «ریگان» در هالیوود مشخص شد/  جزئیاتی از زندگینامه سینمایی رئیس‌جمهور چهلم آمریکا روی پرده سینما
«ترور دونووان» نقش مأمور سرویس مخفی رونالد ریگان را در فیلم بیوگرافی این سیاستمدار آمریکایی بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ورایتی، ترور دونووان که به خاطر بازی در مجموعه «90210» شناخته می‌شود، در فیلم سینمایی برگرفته از زندگی رونالد ریگان انتخاب شده است.

در این فیلم با عنوان «ریگان»، دنیس کوئید ایفاگر چهلمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بوده است. فیلم روایت داستان این سیاستمدار از دوران کودکی او، بازیگری و رسیدن به بالاترین مقام در این کشور رادربرمی‌گیرد. دونووان نقش مامور باسابقه سرویس مخفی ریگان یعنی جان بارلتا را بازی خواهد کرد.

اگرچه تاریخ دقیق اکران فیلم اعلام نشده است اما انتظار می‌رود در اوایل سال 2022 به نمایش درآید.

فیلم سینمایی ریگان

«ریگان» پیش از این در مزرعه این رئیس‌جمهور سابق در خارج از سانتا باربارا ، کالیفرنیا جلوی دوربین رفته است. این اولین فیلمی است که تاکنون در املاکی که ریگان در آن اقامت داشته و به کاخ سفید غربی معروف است، فیلمبرداری می‌شود.

شان مک نامارا کارگردانی این پروژه سینمایی را برعهده داشته است.  در این فیلم بازیگران همچون «دیوید هنری» در نقش جوانی رونالد ریگان، «پنلوپه آن میلر» در نقش نانسی ریگان، «مینا سواری» در نقش جین ویمن بعنوان همسر اول ریگان، «لسلی-آن داون» در نقش مارگارت تاچر، «کوین دیلون» در نقش جک وارنر و همچنین «جان ویت» در نقش مأمور KGB حضور دارند.

انتهای خبر/6683/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار