29 April-2024 الاثنين - 21 شوال 1445 دوشنبه - 10 اردیبهشت 1403 5:24 (GMT) 5:24 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد/ خدمت به زلزله‌زدگان در اولویت باشد
شنبه 2 اسفند ساعت 6:31
زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد/ خدمت به زلزله‌زدگان در اولویت باشد
رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد و خدمت به زلزله‌‌زدگان باید در اولویت کار مسئولان استانی قرار داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا, آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بیست‌و‌دومین سفر استانی خود در صدر هیئتی قضایی، به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و مورد استقبال رسمی مسئولان ارشد این استان قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به یاسوج در جمع خبرنگاران، گفت: به دنبال حضور هیئت ٢٥ نفره قوه قضاییه که از یک ماه قبل وضعیت و عملکرد دستگاه‌هاى مربوط به دستگاه قضا و وضعیت و شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسى کردند، گزارش ارائه شد و دنبال آن سفر ما اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: در نشست نهایى که با شوراى قضایى استان خواهیم داشت آن سرى از مشکلات که بشود در استان در خصوص آن‌ها تصمیم گیرى کنیم ان‌شالله تصمیم مى‌گیریم و برخى موارد دیگر را حتما در تهران دنبال خواهیم کرد.

رئیسی ادامه داد: مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد، هم از آقاى استاندار و هم مدیران که درگیر خدمت رسانى به زلزله زدگان هستند درخواستم این است که حضور در آنجا و پیگیرى کار آن‌ها را اولویت دهند؛ چراکه خدمت به آن‌ها امروز اولویت دارد.

انتهای خبر/6688/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار