02 May-2024 الخميس - 24 شوال 1445 پنجشنبه - 13 اردیبهشت 1403 8:48 (GMT) 8:48 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
کشتار دام بر اساس مصرف روزانه انجام می‌شود/ برنامه‌ریزی در اختیار میادین میوه و‌ تره‌بار قرار گرفت
شنبه 2 اسفند ساعت 18:3
کشتار دام بر اساس مصرف روزانه انجام می‌شود/ برنامه‌ریزی در اختیار میادین میوه و‌ تره‌بار قرار گرفت
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: برنامه‌ریزی شد بر مبنای مصرف مردم کشتار انجام شده و در اختیار میادین میوه و‌ تره‌بار قرار بگیرد. اصناف و کسبه هم در صورتی که به دنبال تهیه گوشت هستند باید به میادین مراجعه کرده و با قیمت مصوب آن را عرضه کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در حاشیه جلسه اتاق اصناف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز در خصوص حمایت از تولیدکنندگان گوشت و برنامه‌ریزی برای توزیع بود تا مراحل تولید، کشتار و عرضه بدون واسطه به هم متصل شده و گوشت با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

او ادامه داد: برنامه‌ریزی شد بر مبنای مصرف مردم کشتار انجام شده و در اختیار میادین میوه و‌ تره‌بار قرار بگیرد. اصناف و کسبه هم در صورتی که به دنبال تهیه گوشت هستند باید به میادین مراجعه کرده و با قیمت مصوب آن را عرضه کنند. بدون شک با اصلاح این ساختار گوشت با قیمت کمتری به دست مصرف‌کننده برسد.

فراهانی گفت: تا به امروز بعد از کشتارگاه‌ها تعدادی دلال دام را در شبکه صنوف توزیع می‌کردند، با این روش دلال‌ها از این میان حذف شدند. قیمت گوشت قیمت مصوب خواهد بود و فردا بعد از انجام محاسبات به‌طور دقیق اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/6772/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار