03 May-2024 الجمعة - 25 شوال 1445 جمعه - 14 اردیبهشت 1403 6:29 (GMT) 6:29 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
چالش ضعف استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمات درمانی بررسی شد
دوشنبه 10 آذر ساعت 7:21
چالش ضعف استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمات درمانی بررسی شد
برنامه علمی صنعت و سلامت پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت مجازی و برخط در شورای راهبردی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه پایش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، برنامه علمی صنعت و سلامت پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت مجازی و برخط در شورای راهبردی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

ضعف استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهداشت و خدمات درمانی

در این جلسه برخط، چالش «ضعف استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهداشت و خدمات درمانی»، برنامه علمی صنعت و سلامت پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه بود.

هدف غایی این چالش «توسعه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در امور بهداشت و خدمات درمانی» و هدف عینی آن نیز «توسعه کاربردی فناوری اطلاعات و ارتباطات در امور درمانی» است.

در این جلسه مجازی سینا دامی، مجری برنامه علمی صنعت و سلامت و علیرضا شریفی از اعضای حوزه دانشی این برنامه علمی حضور داشتند.

در این جلسه تأکید شد در دسته‌بندی اهداف عینی، مؤلفه‌های مربوط به سامانه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات تفکیک شود و در حوزه زیرساخت‌های امنیتی اجتماعی، فرهنگی، فنی و ... پرداخته شود.

همچنین در برنامه علمی صنعت و سلامت به مباحثی همانند هوش رایانشی، دانش فناوری اطلاعات، آموزش و فرهنگ‌سازی در ارتقای سلامت شهروندان و امور درمانی توجه شود.

در ادامه این جلسه زمینه‌های پژوهشی این برنامه علمی به‌طورکلی و منظرهای حوزه پزشکی، کامپیوتر، گرایش‌های مختلف مدیریت، پرستاری و ... بررسی شد.

ارتباطات و حوزه سلامت

همچنین در برنامه علمی صنعت و سلامت زمینه‌های پژوهشی در حوزه رسانه و ارتباطات احصا شده است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و از سوی اعضای شورای راهبردی استان تهران توصیه‌های لازم برای بازنگری خدمت مجری این برنامه علمی ارائه شد.

انتهای خبر/69/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار