25 April-2024 الخميس - 17 شوال 1445 پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403 13:24 (GMT) 13:24 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
حمایت مجلس از مشترکان کم‌مصرف آب، برق و گاز
سه شنبه 5 اسفند ساعت 8:5
حمایت مجلس از مشترکان کم‌مصرف آب، برق و گاز
محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که سیاست مجلس حمایت از مشترکان کم مصرف آب، برق و گاز است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 5 اسفند) و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بند الف تبصره  ۶ لایحه بودجه که مربوط به افزایش آبهای مشترکان پر مصرف است اظهار داشت: دولت و هم مجلس به دنبال حمایت از مشترکان کم مصرف آب، برق و گاز هستند. 

وی افزود: مشاهده کرده‌ایم که آب، برق و گاز برای مشترکانی که زیر الگوی مصرف استفاده می کند رایگان شد؛ این که در پشت تربیون مجلس به گونه‌ای صحبت شود که ما به اقشار محروم و افرادی که مصرف آنها کم است بی توجه بوده و به دنبال افزایش فشار به مردم هستیم صحیح نیست.

رئیس مجلس تصریح کرد: نمایندگان از طرح پیشنهادات در این بخش قصد داشتند هزینه مشترکان پرمصرف آب‌ها را به ازای هر متر مکعب افزایش دهند؛ این پیشنهادات برای افرادی است که بیش از الگوی مصرف استفاده دارند؛ خواهش من این است نکاتی که در دفاع از بودجه بیان می‌شود خدایی ناکرده رگه سیاسی نداشته باشد. 

سیدحمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه در صحن علنی مجلس گفته بود: شاید مخاطب پیشنهاد دهنده فقط مردم شهرها از جمله شهر تهران باشد اما این پیشنهاد مردم حاشیه شهرها را نیز که یک ریال هم برای آن‌ها اهمیت بالایی دارد، تحت تأثیر قرار می‌دهد.

انتهای خبر/6997/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار