05 May-2024 الأحد - 27 شوال 1445 یکشنبه - 16 اردیبهشت 1403 13:50 (GMT) 13:50 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
کشف جلیقه آماده انفجار در عوارضی قم-تهران/ عامل انتحاری دستگیر شد
چهارشنبه 6 اسفند ساعت 6:14
کشف جلیقه آماده انفجار در عوارضی قم-تهران/ عامل انتحاری دستگیر شد
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری یک عامل انتحاری به همراه کشف یک جلیقه آماده انفجار در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی صبح امروز و در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه مجموعه خیرین امین تهران با کمک مجمع خیرین کشور راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: هشت هزار و ۷۲۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در مرکز بازپروری مهر سروش ۶۷۰ معتاد با شیوه‌ها و فرآیندهای جدید تا یک سال نگهداری می‌شوند، گفت: در فاز دوم ۵۰۰ نفر ظرفیت برای نگهداری دارد.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: پلیس فتا از مراکزی است که بیشترین مراجعان را دارد و ساختمان این پلیس تخصصی احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته چهار پمپ بنزین  توسط خیرین در مراکز پلیس راه‌اندازی شده است، گفت: ۳۷ پروژه امروز در پلیس پایتخت افتتاح خواهد شد که از این میان ۱۶ پروژه احداثی و ۲۱ پروژه بهسازی است.

رحیمی گفت: درمجموع برای این پروژه‌ها ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است که ۷۸ میلیارد تومان از اعتبارات ناجا و بالغ بر ۱۰۲ میلیارد از منابع درآمدی، خیرین و شهرداری است.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه افزود: ۱۸ قطعه زمین برای ساخت کلانتری مشخص شده است که بیش از ۸۲ هزار متر زمین است و ۹۶۳ میلیارد تومان برای این اقدامات پیش‌بینی شده است.

رحیمی با اشاره به دستگیری فردی خرابکار در پایتخت اظهار کرد: این فرد که تحت هدایت معاندان بود سعی داشت در یکی دو نقطه از تهران خرابکاری کند که با هوشیاری و تیزهوشی در عوارض قم-تهران دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این شخص به جلیقه انتحاری مجهز بود که با هوشیاری همکارانم در یگان امداد دستگیر شد.

رحیمی ادامه داد: سرگردی با رشادت خود را روی این فرد پرتاب کرد که در همان لحظه آن بمب خنثی و این توطئه با دلاوری همکاران انتظامی تهران بزرگ در هفته پیش خنثی شد.

انتهای خبر/7046/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار