07 May-2024 الثلاثاء - 29 شوال 1445 سه شنبه - 18 اردیبهشت 1403 11:27 (GMT) 11:27 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
علائم سکته قلبی و راه‌های پیشگیری از آن را بشناسید/ بررسی آخرین اخبار و دستاوردهای مبارزه با کرونا در «طبیب» این هفته
شنبه 9 اسفند ساعت 12:23
علائم سکته قلبی و راه‌های پیشگیری از آن را بشناسید/ بررسی آخرین اخبار و دستاوردهای مبارزه با کرونا در «طبیب» این هفته
برنامه «طبیب» که هر روز صبح از شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود، این هفته به موضوعات مهمی از جمله علائم سکته قلبی و راه‌های پیشگیری از آن می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا برنامه «طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند، امروز شنبه ۹ اسفندماه میزبان جراح و متخصص بیماری‌های چشم بوده و جراحی بیماری‌های انکساری چشم را بررسی کرد و بخش دوم پذیرای متخصص طب ایرانی بوده و به موضوع تغذیه در دوران بارداری پرداخت.

این برنامه فردا یکشنبه‌ ۱۰ اسفند نیز میزبان متخصص مغز و اعصاب بوده و موضوع انواع جراحی‌های مربوط به مغز را بررسی خواهد کرد و دقایقی متخصص گوش و حلق و بینی با بررسی راه‌های پیشگیری از انتقال کرونا به مهمانی طبیب خواهد آمد.

همچنین در روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه کارشناس طب ایرانی و پزشک جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری با موضوع پاسخ به پرسش‌های مخاطبین مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند پذیرای جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با آخرین اخبار مربوط به کرونا خواهد بود.

طبیب در روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه نیز میزبان جراح ارتوپد با موضوع جراحی دیسک کمر و همچنین پورحسینی متخصص قلب و عروق و رئیس مرکز قلب تهران با موضوع علائم سکته قلبی و پیشگیری از آن در طبیب حضور خواهد یافت.

معرفی دم‌نوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسائل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش‌های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفت‌وگو محور با اجرای پیمان طالبی ‌و تهیه‌کنندگی علی زاهدی باهدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هرروز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است.

«طبیب» هرروز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه به‌صورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

انتهای خبر/7296/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار