03 May-2024 الجمعة - 25 شوال 1445 جمعه - 14 اردیبهشت 1403 14:53 (GMT) 14:53 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
برنامه علمی صنعت و تجارت پایش آزاد بررسی شد/ لزوم یکپارچه‌سازی سیاست‌های توسعه تجاری و صنعتی
سه شنبه 4 آذر ساعت 16:17
برنامه علمی صنعت و تجارت پایش آزاد بررسی شد/ لزوم یکپارچه‌سازی سیاست‌های توسعه تجاری و صنعتی
نشست بازبینی برنامه علمی صنعت و تجارت پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت مجازی در شورای راهبردی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست بازبینی برنامه علمی صنعت و تجارت پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت مجازی در شورای راهبردی استان تهران برگزار شد. این برنامه علمی بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس است.

چالش اول برنامه علمی صنعت و تجارت «ضعف ساختاری صنعت و تجارت» و هدف غایی آن «ارتقای ساختاری صنعت و تجارت» است که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین در ادامه این نشست برخط، به‌طور خاص هدف عینی دوم این هدف غایی، با عنوان «حکم روایی مطلوب و ارتقای فرآیندهای اجرایی در صنعت و تجارت» با راهبرد یکپارچه‌سازی و هم‌افزایی سیاست‌های توسعه تجاری و صنعتی مورد توجه قرار گرفت.

در این نشست مجازی با توجه به اینکه برنامه علمی صنعت و تجارت بر مبنای یکپارچه‌سازی و نظام‌مندی بحث مدیریتی و حاکمیتی است، تأکید شد که این یکپارچه‌سازی در فرآیندها پیش از ساخت به‌صورت جهت‌دار در نظام موضوعات این برنامه علمی دیده شود.

همچنین در این نظام موضوعات تعارض‌های موجود مابین نهادهای حاکمیتی در فرآیندهای پیش از ساخت شناسایی شود و در زمینه‌های پژوهشی برنامه علمی صنعت و تجارت مورد توجه قرار بگیرد.

در ادامه این جلسه مجازی پیشنهاد شد که زمینه‌های مرتبط با مدیریت راهبردی و سازمان نظام‌ مهندسی در برنامه علمی صنعت و تجارت مورد توجه قرار بگیرد. همچنین در ادامه این نشست مطرح شد که یکپارچه‌سازی اطلاعات شناسنامه فنی ساختمان می‌تواند از مؤلفه‌های مهم در این مجموعه برنامه علمی باشد.

انتهای خبر/74/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار