26 April-2024 الجمعة - 18 شوال 1445 جمعه - 7 اردیبهشت 1403 8:6 (GMT) 8:6 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
تغییرات گسترده‌ای در زمینه سیستم‌ها و تجهیزات مرزبانی داشته‌ایم
پنجشنبه 14 اسفند ساعت 7:58
تغییرات گسترده‌ای در زمینه سیستم‌ها و تجهیزات مرزبانی داشته‌ایم
فرمانده مرزبانی ناجا هوشیاری، صلابت و اقتدار را رمز موفقیت مرزبانان دانست و گفت: مرزها با سیستم‌ها و تجهیزات هوشمند پایش و مدیریت می‌شوند و در این زمینه نسبت به گذشته، تغییرات گسترده و اساسی داشته‌ایم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی شهرستان درگز با بیان اینکه مرزهای استان خراسان رضوی از امنیت مطلوبی برخوردار است، گفت: امروز توفیق حاصل شد تا از یگان های مرزی هنگ درگز و انشاءالله در ادامه هم از هنگ مرزی سرخس بازدیدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مرزبانان با استفاده از تجهیزات هوشمند، مرزها را کنترل و مدیریت می‌کنند، افزود: پایش مرزها با سیستم‌ها و تجهیزات هوشمند از جمله تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی، پهپاد و غیره صورت می‌گیرد و در پایش تصویری مرزها نسبت به گذشته تغییرات گسترده و اساسی داشته‌ایم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اجرای طرح خوشایند سازی یگان‌های مرزی برای تلطیف روحیه خدمتی مرزبانان در مرزها، تصریح کرد: مرزبانان با فرا گرفتن آموزش‌های رزمی و تاکتیکی از 8 هزار و 755 کیلومتر از مرزهای کشورمان جانانه دفاع می کنند و بحمدالله با پشتیبانی مرزنشینان عزیزی که مرزداران افتخاری ما هستند امنیت پایدار به منصه ظهور گذاشته شده است.

گودرزی با اشاره به بازدید از یگان های مرزی و مشاهده روحیه دلاوری و غیرت وصف‌ناپذیر در مرزبانان، اظهار کرد: مرزبانان بر منطقه اشراف و تسلط اطلاعاتی دارند و ما با مرزبانان کشور همسایه دوست و برادر ترکمنستان ارتباط بسیار نزدیکی داریم و در لحظه تبادل اطلاعات بین مرزبانان دو کشور حاصل است.

وی با بیان اینکه مرزبانان با وظایف حقوقی و پروتکلی آشنا هستند، ادامه داد: با تعامل و همدلی مرزبانان ما با مرزبانان کشورهای همسایه، به لطف خداوند امنیت بسیار مطلوب و پایدار در مرزهای ایران اسلامی برقرار است و در حوزه مرزهای استان خراسان رضوی هیچ گونه مشکل خاصی وجود ندارد و این نشان از هوشیاری، صلابت و اقتدار مرزبانان ایران اسلامی دارد.

انتهای خبر/7625/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار