26 April-2024 الجمعة - 18 شوال 1445 جمعه - 7 اردیبهشت 1403 17:34 (GMT) 17:34 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
چسبندگی به متن لایحه منجر به مخالفت دولت با افزایش حقوق کارمندان شد/ تصمیمات مجلس به نفع مردم است
شنبه 16 اسفند ساعت 16:2
چسبندگی به متن لایحه منجر به مخالفت دولت با افزایش حقوق کارمندان شد/ تصمیمات مجلس به نفع مردم است
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مجبور است که از لایحه خود دفاع کند. در حقیقت تصلب و چسبندگی به متن لایحه منجر به مخالفت دولت با افزایش حقوق همه کارکنان شده است.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مخالفت دولت با افزایش درآمد کلیه کارکنان گفت: اگر دولت با افزایش حقوق همه کارکنان موافق بود که آن را در لایحه بودجه وارد می‌کرد لذا در حال حاضر دولت مجبور است که از لایحه خود دفاع کند. در حقیقت تصلب و چسبندگی به متن لایحه منجر به مخالفت دولت با افزایش حقوق همه کارکنان شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: در حقیقت اگر دولت با پیشنهاد مجلس در مورد افزایش حقوق همه کارکنان موافقت کند از آنها پرسیده می‌شود که تاکنون چیکار می‌کردید؟ بنابراین دولت و نمایندگان آن در اکثر مواقع با پیشنهادات مجلس مخالفت می‌کنند. البته مجلس مسیر خود را طی می‌کند و مطالبات اقشار مختلف که سالیان سال انجام آن توسط دستگاه‌های دولت بلاتکلیف مانده، را تلاش می‌کند تا جایی که بتواند بخشی از آن را به این اقشار بازگرداند.

شاکری در ادامه تصریح کرد: تعدادی از  مطالبات اقشاری نظیر فرهنگیان و بازنشستگان بیشتر از ده سال است که باقی مانده به همین دلیل مجلس و به ویژه کمیسیون تلفیق کار خود را انجام می‌دهد.  در مجموع به نظر می‌رسد که تصمیمات مجلس یازدهم به نفع مردم و بهبود زندگی آنها است.

رئیس فراکسیون جهادسازندگی و پیشرفت مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه افزایش حقوق کلیه کارکنان در فرآیند تصویب بودجه مدنظر مجالس گذشته بوده یا خیر؟ خاطرنشان کرد:این اولین بار است که مجلس افزایش درآمد کلیه کارکنان را مدنظر قرار داده و برای آن منابع را پیش‌بینی کرده است.در مجالس گذشته بر روی این موارد و به خصوص بخش‌های مالیاتی غفلت کردند و استفاده نکردند. لذا در این دوره مجلس اقدامی انجام داده که به موازات آن درآمدهای دولت افزایش پیدا کرده است.

انتهای خبر/7829/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار