01 May-2024 الأربعاء - 23 شوال 1445 چهارشنبه - 12 اردیبهشت 1403 19:26 (GMT) 19:26 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
آغاز کلاس‌های مجازی برای یک میلیون دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی
یکشنبه 17 اسفند ساعت 10:52
آغاز کلاس‌های مجازی برای یک میلیون دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز کلاس‌های مجازی برای یک میلیون دانشجوی این دانشگاه خبر داد.

احمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره برگزاری کلاس‌های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: کلاس‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سه سامانه دان، وادانا و واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده که یک میلیون و 170 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند از کلاس‌های مجازی دانشگاه استفاده کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا دانشجویان بتوانند در طول 16 هفته آموزش‌های لازم را دریافت کنند. کلاس‌های مجازی در ایام تعطیلات نوروز برگزار نمی‌شود و دانشجویان و اساتید در این ایام تعطیل هستند.

حیدری درباره برگزاری کلاس‌های عملی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلاس‌های عملی نیز مانند نیمسال گذشته تحصیلی برگزار می‌شود. در برگزاری این کلاس‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مورد تأکید است. دانشجویان در گروه‌های 5 تا 7 نفره در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها حاضر می‌شوند و آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور در کلاس‌های عملی حق هر یک از دانشجویان است چراکه دانشجویان باید بتوانند آموزش‌های تخصصی آزمایشگاهی براساس رشته‌های خود دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشجویان برای حضور در کلاس‌های عملی می‌توانند از واحدهای محل سکونت خود اقدام کنند. البته باید هماهنگی لازم با واحدهای مبدأ و مقصد صورت گیرد. دانشجویان رشته پرستاری نیز می‌توانند واحدهای درسی کارورزی را در شهرهای محل سکونت خود بگذرانند اما باید ضوابط را رعایت کنند.

انتهای خبر/7846/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار