16 May-2024 الخميس - 9 ذیقعده 1445 پنجشنبه - 27 اردیبهشت 1403 20:34 (GMT) 20:34 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
هر بدهی داریم همه باید پای کار بمانیم/ تمام مسائل مالی فدراسیون باید شفاف باشد
دوشنبه 18 اسفند ساعت 11:54
هر بدهی داریم همه باید پای کار بمانیم/ تمام مسائل مالی فدراسیون باید شفاف باشد
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: تمام مسائل مالی و اداری فدراسیون فوتبال باید کاملاً شفاف، شفاف و شفاف باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پس از انتخایش به این سمت گفت: از اعتماد اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند. برحسب وظیفه باید از استاد خودم تشکر کنم. ما از اولیای خدا و اساتید آموختیم که همیشه از اساتید خود تشکر کنیم. سال 85 که در باشگاه نفت تهران مسئولیت مدیرعاملی این باشگاه را به عهده داشتم، مهدی محمدنبی درس‌های زیادی را در زمینه‌های مختلف به ما داد. او همیشه اخلاق خوب و نیکو داشت و تا زمانی که در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودیم، از او رهنمود می‌گرفتم. تقدیر این شد که یک شاگرد بیاید و در جایگاه استاد خود قرار بگیرد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تأکید کرد: هر چیز بیشتری بخواهم بگویم، تکراری می‌شود، اما می‌خواهم این قوت قلب را از نبی بگیرم که واقعا کمک کنند. یکی از مواردی که باعث شده بود جرات نکنم به این حوزه ورود کنم، وزن سنگین نبی بود که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ تخصصی و اخلاقی الگویی برای بنده بود. از همه عزیزان تشکر ویژه دارم، به خصوص از هیئت‌رئیسه قبلی که تک‌تک آنها و هیئت رئیسه جدید از دوستان بنده هستند.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: اولویت‌هایی درنظر گرفتم که هیئت‌رئیسه آنها را تدوین کرده، این اولویت‌ها در برنامه‌های عزیزی خادم هم قرار گرفته است. من در هر جایی کار کردم همیشه رعایت قانون، ضوابط و مقررات و همگام با حرکت کردن با سیاست‌ها را درنظر داشته و فدراسیون فوتبال را در حوزه‌ای که مسئولیت دارم ریل‌گذاری کنم تا بتوانیم تمام مسائل را شفاف جلو ببریم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: تمام مسائل مالی و اداری فدراسیون فوتبال باید کاملاً شفاف، شفاف و شفاف باشد. اعتقاد دارم این فدراسیون برای کل جامعه و 80 و اندی میلیون ملت شریف ماست. ما صرفاً امانتدار هستیم و وظیفه داریم این امانت را خوب نگه داریم. باید در کنار آن همیشه پاسخگو باشیم. پاسخگویی نسبت به مسائلی که مرتبط با ذینفعان است در دستورکار ما خواهد بود.

وی درباره برنامه‌هایش برای پرداخت حقوق کارمندان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: باید این مسائل بررسی شود و من اطلاع دقیقی ندارم که چه مقدار از حقوق کارمندان عقب افتاده است. اگر بخواهم اظهارنظر کنم دقیق نیست و ابتدا باید دید منابع مالی چگونه خواهد بود. هر بدهی هم داریم همه باید پای کار بمانیم و من باید به کاری که برعهده‌ام قرار گرفته عمل کنم.

انتهای خبر/7885/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار