06 May-2024 الاثنين - 28 شوال 1445 دوشنبه - 17 اردیبهشت 1403 7:42 (GMT) 7:42 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ پنجشنبه 21 اسفند ماه
پنجشنبه 21 اسفند ساعت 5:44
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ پنجشنبه 21 اسفند ماه
تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت روان است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بر‌ اساس اطلاعات به‌دست آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور در  شبانه‌روز گذشته، ۲ هزار و 334 تردد در محورهای برون شهری کشور به ثبت رسیده که نسبت به روز قبل 5.8 درصد افزایش داشته است.

بر‌اساس این گزارش آزاد‌راه‌های کرج-تهران با 129 هزار و 348، کرج-قزوین با 124 هزار و 689 و تهران-کرج با 122 هزار و 908 بیشترین تردد ثبت شده خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت محورهای کشور بدین شرح است: 

محورهای راميان - اولنگ - شاهرود (واقع در استان‌های گلستان و سمنان)، شمشک - دیزین (واقع در استان‌های البرز و تهران)، شهداد - نهبندان (واقع در استان کرمان)، خرم آباد - پلدختر (واقع در استان لرستان)، قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰ و گنجنامه - تویسرکان (واقع در استان همدان)، سروآباد - پاوه (واقع در استان کردستان)، محور وازک - بلده (واقع در استان مازندران)، پونل - خلخال  (واقع در استان گیلان)،  پدافند جنوب غرب - امیدیه و مسجد سلیمان - ایذه (واقع در استان خوزستان) و سی سخت– پادنا (واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد) به‌دليل نبود ایمنی کافی مسدود است.

تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت روان است.

محور قزوین - همدان (کیلومتر 110) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

گفتنی است اوج تردد بين ساعات 17 الی 18 و كمترين تردد بين ساعات 3 الی 4 صورت گرفته است كه هموطنان با آگاهی از اين موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای خبر/8046/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار