04 May-2024 السبت - 26 شوال 1445 شنبه - 15 اردیبهشت 1403 0:18 (GMT) 0:18 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
پیکان حریف زیرکی برای استقلال است/ مجیدی باتجربه‌تر از گذشته مربیگری خواهد کرد
پنجشنبه 21 اسفند ساعت 8:8
پیکان حریف زیرکی برای استقلال است/ مجیدی باتجربه‌تر از گذشته مربیگری خواهد کرد
پیشکسوت تیم استقلال گفت: پیکان حریف موذی و زیرکی برای استقلال است و آبی‌پوشان باید مراقب این حریف باشند تا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف پیکان خواهد رفت و بدون تردید فرهاد مجیدی در دومین تجربه خود پس از بازگشت به روی نیمکت آبی‌پوشان، حداکثر تلاشش را خواهد کرد تا تیمش برنده شود و خیلی زود با جام حذفی وداع نکند.

افشین حاجی‌پور در مورد مصاف استقلال با پیکان به خبرنگار ورزشی آنا عنوان کرد: جام حذفی را باید جام شگفتی‌ها دانست. استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. با تغییر کادر فنی شوک مثبتی به تیم وارد شده است. البته که باید از محمود فکری سرمربی پیشین تیم و کادر فنی او قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی برابر فولاد خوزستان برنده شد و شرایط روحی این تیم خیلی بهتر شده است. شکل بازی آبی‌پوشان رو به بهبود بوده و انگیزه بازیکنان افزایش یافته است که این موضوع می‌تواند به تیم برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی کمک کند. مهدی تارتار سرمربی پیکان بدون تردید تیمش را دفاعی می‌چیند محمدی بازیکن این تیم هم با پرتاب‌های بلند اوت دستی که دارد، می‌تواند برای استقلال ایجاد خطر کند. باید مراقب این حریف بود چون پیکان بسیار موذی و زیرک بازی می‌کند و می‌تواند روی ضدحملات، دروازه استقلال را باز کند.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: تمامی هواداران و پیشکسوتان امیدوار هستند که فرهاد مجیدی که جانشین خوبی برای آندره‌آ استراماچونی بود و توانست آبی‌ها را نایب‌قهرمان لیگ برتر و جام حذفی کند، بتواند باتجربه‌تر و پخته‌تر از گذشته عمل کند تا تیمش نتیجه بگیرد. به نظرم مجیدی به دلیل اینکه از لحاظ سنی به بازیکنان تیم نزدیک‌تر است، بتواند ارتباط بهتری با بازیکنان تیمش ایجاد کند و آبی‌پوشان را به کسب نتایج عالی سوق دهد.

وی در مورد حضور فرزاد مجیدی به‌عنوان کمک ‌رپرست تیم استقلال تأکید کرد: فرهاد مجیدی مربی باتجربه‌ای شده ولی انتخاب برادرش فرزاد به عنوان کمک سرپرست، جالب نبود. اگر نصرالله عبداللهی نمی‌توانست در سمت سرپرست کار کند که می‌شد از فرزاد مجیدی استفاده کرد ولی با حضور عبداللهی نیازی به کمک سرپرست در استقلال نبود و امیدوارم چنین اتفاقی باعث ایجاد حاشیه برای تیم نشود.

حاجی‌پور در مورد تأثیر کادر مدیریتی باشگاه استقلال در موفقیت‌های تیم بیان کرد: چند سال است که ضعف در مدیریت باشگاه استقلال باعث شده تا این تیم دچار مشکل شود. با رفتن آندره‌آ استراماچونی استقلال نتوانست در وضعیت عالی قرار بگیرد و اگر این مربی ایتالیایی باقی می‌ماند، چه بسا آبی‌پوشان قهرمان لیگ برتر می‌شدند. حالا که مجیدی آمده تا دومین حضور متوالی‌اش را به عنوان سرمربی تجربه می‌کند باید مدیریت باشگاه یار و یاور او باشد. احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال را در زمان مدیریتش در باشگاه پیکان شناخته‌ام و می‌دانم توانایی انجام کار مثبت دارد. امیدوارم او با حمایت کامل و جامع از کادر فنی استقلال فضایی حاصل کند که فرهاد مجیدی بتواند نتایجی درخور نام این تیم را کسب کند.

انتهای خبر/8097/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار