08 May-2024 الأربعاء - 1 ذیقعده 1445 چهارشنبه - 19 اردیبهشت 1403 12:59 (GMT) 12:59 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
برنامه‌های نوروز 1400 تلویزیون اعلام شد/ کدام سریال‌ها را در نوروز ببینیم؟
شنبه 23 اسفند ساعت 7:43
برنامه‌های نوروز 1400 تلویزیون اعلام شد/ کدام سریال‌ها را در نوروز ببینیم؟
شاه‌آبادی در نشست خبری برنامه‌های نوروزی از مشخص شدن سریال‌های نوروزی و پخش 144 فیلم برای اولین بار از تلویزیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نشست خبری معاون سیما با محوریت برنامه‌های نوروز 1400 تلویزیون امروز، 23 اسفندماه برگزار شد.

حمید شاه‌آبادی در این نشست گفت:  سال 1400 سالی است با مجموعه انتظارات و توقعات؛ به شکلی که انتخابات را در پیش داریم. ضمن اینکه در روزهای آینده شعبان را خواهیم داشت که به عبارتی در واقع سال مهدوی است. بنابراین باید خودمان را برای جذب مخاطب بیشتر  آماده کنیم.

وی افزود: در برنامه‌ریزی برای نوروز مساله مهم نیازسنجی بود. قبل از این که به نتایج نظرسنجی استناد کنیم از مرکز تحقیقات درخواست کردیم که سلایق و علایق مخاطبان را به صورت میدانی به ما ارایه کند. گزاره‌های خوبی نیز در این رابطه در اختیار مدیران شبکه‌ها قرار گرفت.

شاه‌بادی ادامه داد: در سریال سازی شبکه یک «نون. خ»، شبکه دو‌ «هم‌بازی»، شبکه سه «لوتی» و شبکه پنج نیز «نوروز رنگی» را به آنتن نوروز می‌رسانند همچنین شبکه نسیم هم «خندوانه» را خواهد داشت.

به گفته معاون سیما؛ در بخش سینمایی  ۱۴۴فیلم پخش اول را داریم که 76 درصد غیرآمریکایی است و فیلم های ارزشمند دوسال گذشته محسوب می‌شوند. در ایام ۲۳فیلم ایرانی را را تدارک دیده‌ایم. همچنین 85 فیلم سینمایی را برای کودکان خواهیم داشت.

این نشست درحال برگزاری است ... .

انتهای خبر/8274/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار