26 April-2024 الجمعة - 18 شوال 1445 جمعه - 7 اردیبهشت 1403 10:15 (GMT) 10:15 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
انجام نشدن امور توسط دولت باعث بهم‌ریختگی بازار شده است/ گرانی‌ها ربطی به مجلس ندارد
شنبه 23 اسفند ساعت 8:21
انجام نشدن امور توسط دولت باعث بهم‌ریختگی بازار شده است/ گرانی‌ها ربطی به مجلس ندارد
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از تقدیم لایحه بودجه سال آینده در جلسات مطرح شده بود که اگر دولت برخی اقدامات را انجام ندهد، وضعیت بازار بهم می‌ریزد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدحسین فرهنگی روز شنبه (۲۳اسفند) در نشست خبری گفت: دستور کار مجلس شورای اسلامی در  این هفته رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه ۱۴۰۰ است و امروز کمیسیون تلفیق گزارش خود را آماده کرده و در سامانه قرار می‌دهد تا در اولین فرصت در صحن علنی مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن به شورای نگهبان ارسال شود.

وی درباره ایرادات افزود: اگر حجم ایرادات بالا است تفاوتی با دفعات قبل ندارد. ایرادات مربوط به مواردی از قبیل شفاف کردن ارقام مصوباتی مانند بند و تبصره 2 است. همچنین گفته شده علل برخی گرانی‌ها مصوبات مجلس است که این واقعیت خارجی ندارد چراکه چیزی تصویب نکردیم که اثر نگران کننده در بازار داشته باشد و اینکه این بودجه برای سال ۱۴۰۰ است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته قبل از تقدیم لایحه بودجه سال آینده در جلسات مطرح شده بود که اگر دولت برخی اقدامات را انجام ندهد، وضعیت بازار بهم می‌ریزد به عنوان مثال گفته شد اگر دولت از الان به فکر نهاده‌های کشاورزی نباشند، بازار این محصولات با مشکلاتی مواجه خواهد شد. لذا  چون تعلل شد این آثار وجود آمد که ربطی به مجلس ندارد.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای خبر/8298/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار