29 April-2024 الاثنين - 21 شوال 1445 دوشنبه - 10 اردیبهشت 1403 12:4 (GMT) 12:4 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
مجیدی شاگردانش را مجاب به حفظ حرمت کند/ راه جبران فاصله استقلال با صدر تلاش بیشتر است
شنبه 23 اسفند ساعت 9:15
مجیدی شاگردانش را مجاب به حفظ حرمت کند/ راه جبران فاصله استقلال با صدر تلاش بیشتر است
پیشکسوت تیم استقلال گغت: فرهاد مجیدی باید فضایی به وجود آورد تا شاگردانش حرمت یکدیگر را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی برابر پیکان به پیروزی دست یافت تا به مرحله بعدی صعود کند. آبی‌پوشان پیش از این هم مقابل فولاد در لیگ برتر به پیروزی رسیده بودند تا بیشتر از گذشته از بحران خارج شوند و البته که فرهاد مجیدی کماکان برای موفق کردن تیمش نیاز به کسب نتایج بهتری دارد.

مهدی حاج‌محمد در خصوص صعود استقلال به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: هر وقت تیمی سرمربی خود را تغییر می‌دهد، بازیکنان ناخودآگاه انگیزه مضاعفی پیدا می‌کنند تا توانایی‌هایشان را بیش از گذشته نشان دهند. شوک مثبتی به استقلال وارد شده ولی باید در درازمدت به عملکرد تیم نگاه کرد.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی موظف است انگیزه بازیکنانش را حفظ کند تا کیفیت استقلال دچار افت نشود. برای موفقیت یک تیم نقش سرمربی بیشتر از بازیکنان است و مجیدی باید دریای روحیه و اعتماد به نفس باشد و به بازیکنانش انگیزه و میل خواستن به پیروزی را تزریق کند. استقلال در دیدار با پیکان عملکرد خوبی نسبت به بازی قبل خود با فولاد خوزستان داشت ولی این تیم کماکان نیاز به رشد بیشتری دارد تا بتواند در کسب نتیجه موفق‌تر عمل کند.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص درگیری لفظی فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر که با مداخله دیگر بازیکنان به درگیری فیزیکی مبدل نشد، تصریح کرد: فرهاد مجیدی نقش مهمی در ایجاد نظم میان بازیکنانش دارد. او باید فضایی حاصل کند تا شاگردانش حرمت یکدیگر را درون زمین حفظ کنند و مجاب به احترام به یکدیگر شوند. بدون تردید استقلال برای ارائه بازی تماشایی و مورد علاقه هواداران نیاز به هماهنگی بیشتر بازیکنانش دارد و این موضوع با تمرین و تلاش میسر می‌شود. تنبیه و تشویق عامل مهمی در بالا رفتن سطح هماهنگی میان بازیکنان دارد و نفراتی که نمی‌توانند نظم تیم را حفظ کنند باید متنبه شوند.

وی در مورد ادامه فصل برای استقلال عنوان کرد: آبی‌پوشان علاوه بر لیگ برتر باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. وقتی که پرسپولیس و همچنین سپاهان بازی‌های بسیار خوبی انجام دادند، ‌استقلال که از این دو تیم در لیگ عقب‌تر است باید برای جبران فاصله، عملکرد بسیار بهتری ارائه کند. این اتفاق با تلاش و کوشش در تمرینات و در مسابقه رخ می‌دهد به شرطی که بازیکنان بی‌انضباط از ترکیب تیم بیرون بمانند.

حاج محمد یادآور شد: استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد و در صورتی که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در روزهای آینده باز شود، می‌تواند با جذب دو، سه بازیکن قوی‌تر هم شود ولی اگر تیمی بهترین بازیکنان دنیا را هم در اختیار داشته باشد اما نتواند از آنها به درستی بازی بگیرد، امکان موفقیتش کاهش می‌یابد. استقلال از کادر فنی خوبی بهره می‌برد و حمایت مدیریتی باشگاه نیز بسیار مهم است. اگر این تیم بتواند در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز هم به پیروزی برسد انگیزه‌اش بیشتر خواهد شد ولی نباید فراموش کنیم غرور کاذب دشمن موفقیت استقلال است.

انتهای خبر/8311/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار