26 April-2024 الجمعة - 18 شوال 1445 جمعه - 7 اردیبهشت 1403 21:6 (GMT) 21:6 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
با یاد شهدا دائماً خود را پایبند به دفاع از ملت می‌دانیم
شنبه 23 اسفند ساعت 14:31
با یاد شهدا دائماً خود را پایبند به دفاع  از ملت می‌دانیم
تعدادی از فرزندان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد ارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، تعدادی از فرزندان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر سرلشکر موسوی در این دیدار  خطاب به فرزندان شهدا با تأکید بر اینکه به هیچ وجه نباید از لشکرکشی شیطان در فضای مجازی مأیوس شد تصریح کرد: شما عزیزان امانتدار پدرانتان و ما هم امانتدار همرزمان‌مان هستیم و وظیفه داریم در مقابل نا امید شدن و ناملایمات بایستیم و تحت هیچ شرایطی در راه قوی شدن از مواضع حقمان کوتاه نیاییم و عقب ننشینیم.

وی در پایان با ابراز خرسندی از توفیق دیدار با خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: یاد شهدا و دیدن خانواده شهدا انسان و به ویژه مسئولان را در مرحله‌ای نگه می‌دارد که پایبند به تمامی اعتقادات و اراده‌های آهنین‌شان بمانند و فراموش نکنند؛ جایگاهی که دارند ثمره خون شهدای گرانقدر است، آنها هم باید دائماً خود را در سنگر دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و عزت ملت شریف ایران کوتاهی نکنند.

در این دیدار امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش و امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/8375/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار