26 April-2024 الجمعة - 18 شوال 1445 جمعه - 7 اردیبهشت 1403 9:55 (GMT) 9:55 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
رونمایی از وب‌سایت کمک مالی به ساخت خانه «ووشو برای اميد» بشاگرد
شنبه 23 اسفند ساعت 13:41
رونمایی از وب‌سایت کمک مالی به ساخت خانه «ووشو برای اميد» بشاگرد
وب‌سايت حمايت مالی از ساخت خانه ووشو بشاگرد با حضورنماينده مردم محترم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمير در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسيون ووشو، وب‌سايت کمک به ساخت خانه «ووشو برای اميد» بشاگرد فدراسيون ووشو راه‌اندازی شد. وب‌سايت مذکور در راستاي آن طراحی شده که مردم ورزش دوست، خير و خانواده بزرگ ووشوی ايران بتوانند با ورود به آن، از پروژه ساخت خانه ووشو در بشاگرد حمايت کنند.

بشاگرد منطقه‌ای دور افتاده در استان هرمزگان است که شامل ده‌ها روستا به مرکزيت سردشت است. يکي از بخش‌هايی که در بشاگرد مورد توجه و پيگيری قرار گرفته و تلاش شده که اقدامات موثری درخصوص آن انجام شود، موضوع ورزش است.

بشاگرد سرشار از استعدادهای ورزشي بوده، اما کمبود امکانات اين استعدادها را با مشکلات حادی روبه‌رو کرده است. اواسط دی‌ماه سال جاري بود که اميرصديقی رئيس فدراسيون به همراه حسين اوجاقی نايب رئيس فدراسيون در منطقه بشاگرد حضور يافتند و همان جا قول دادند با حمايت مردم، به ساخت ووشو برای اميد بشاگرد کمک کنند.

در اين راستا نيز امروز (شنبه) با حضور حسين رئيسی، نماينده مردم محترم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمير در مجلس شورای اسلامی، اميرصديقی رئيس و حسن اوجاقی نائب رئيس فدراسيون ووشو از وب‌سايت حمايت از اين پروژه رونمايی شد.

انتهای خبر/8384/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار