19 May-2024 الأحد - 12 ذیقعده 1445 یکشنبه - 30 اردیبهشت 1403 2:24 (GMT) 2:24 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
رقبای مهم بارسلونا در مسیر جذب ستاره نروژی
یکشنبه 24 اسفند ساعت 11:28
رقبای مهم بارسلونا در مسیر جذب ستاره نروژی
باشگاه بارسلونا برای خرید ارلینگ هالند که عملکرد خارق‌العاده‌ای در دورتموند داشته رقبای مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بارسلونا از زمان انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه در تلاش است تا به موفقیت‌های زیادی برسد. هیئت مدیره جدید باشگاه به تأیید مسئولان لالیگاسانتاندر رسیده ولی هنوز به صورت رسمی کارش را شروع نکرده است، با این‌حال ایده‌هایی وجود دارد که بسیار واضح است.

نشریه «موندو دپورتیوو» اعلام کرد مهم‌ترین هدف بارسلونا می‌تواند خرید ارلینگ هالند باشد. مهاجم جوان نروژی عملکرد خیره‌کننده‌ای در دورتموند داشته و می‌تواند 10 سال یا زمان بیشتری در اوج باشد. بنابراین اگر بارسلونا بتواند با توجه به کاهش چشمگیر درآمدهای ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا هالند را جذب کند، موفقیت بزرگی را به دست آورده است.

دورتموند 75 میلیون یورو برای این بازیکن قیمت گذاشته و باید دید بارسلونا چگونه می‌تواند این ستاره نروژی را اغوا کند. البته که باشگاه‌های منچسترسیتی و چلسی رقبای جدی بارسلونا برای خرید هالند هستند ولی همه تلاش بارسلونا بر این خواهد بود که بتواند مهاجم نروژی را جذب کند.

در این میان نباید فراموش کرد که بارسلونا در اسپانیا نیز رقیب بسیار سختی برای جذب هالند دارد و آن رئال مادرید است. بدون شک اگر بارسا بتواند هالند را جذب کند، ستاره‌ای بی‌بدیل را به نیوکمپ آورده است.

انتهای خبر/8477/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار