19 May-2024 الأحد - 12 ذیقعده 1445 یکشنبه - 30 اردیبهشت 1403 3:1 (GMT) 3:1 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
پرسپولیس با 4 سال قهرمانی متوالی لیگ برتر هیچ درآمدی ندارد
یکشنبه 24 اسفند ساعت 12:29
پرسپولیس با 4 سال قهرمانی متوالی لیگ برتر هیچ درآمدی ندارد
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس که چهار سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده، هیچ درآمدی ندارد و آن‌وقت تیم ته‌جدولی چه درآمدی می‌تواند داشته باشد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های منتخب سرخابی و رسانه ورزش، در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: من سعی می‌کنم باتوجه به جایگاهم درباره پرسپولیس صحبت کنم. صحبت‌ها و نامه‌نگاری‌هایی که با AFC داشتیم باتوجه به تجربه میزبانی از فینال آسیا و سابقه کاری من به عنوان دبیرکل، شرایط میزبانی را داشتیم اما اینکه میزبانی را ندادند، فراتر از باشگاه است و مدیران بالاتر باید ورود کنند.

وی در خصوص بحث حق پخش تلویزیونی و دیگر موارد افزود: این بحث به خاطر زیرساخت‌ها و نیروی انسانی نیست. شرایط را داشتیم اما دیگر مسائل باعث شدند میزبانی را نگیریم. فدراسیون، وزارت و نهادهای ذی‌ربط باید کارگروهی در این باره تشکیل بدهند.

شکوری با اشاره به حق پخش تلویزیونی تصریح کرد: برگزاری بازی‌ها یک سری الزامات بین‌المللی دارد که باید به آن ورود کنیم. پرسپولیس به عنوان قهرمان چهار سال فوتبال ایران و با حضور در دو فینال آسیا، به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا هیچ درآمدی از حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی ندارد. مشخص است که AFC به دنبال درآمدزایی است و می‌خواهد با اسپانسرها درآمدزایی کند.

معاون اجرایی و سخنگوی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه نه باشگاه پرسپولیس بلکه دیگر تیم‌ها هم هیچ درآمدی از این بخش ها ندارند. طبیعی است AFC به این خاطر میزبانی را به ما ندهد. باید به سمت درآمدزایی برویم و اینکه به خاطر 10 تا پرونده که فدراسیون طلب می‌کند پول بازیکن را بدهیم، خب از کجا این پول‌ها را بدهیم؟ وقتی حق پخش و تبلیغات و... حتی یک ریال هم درآمد ندارد.

شکوری با اشاره به ادعای سازمان لیگ درباره بدهکاری پرسپولیس بیان کرد: برای ما جای سؤال است. نامه به سازمان لیگ زدیم و گفتیم درآمد و هزینه‌های ما طی چهار، پنج سال گذشته را به ریز برایمان ارسال کنند. باشگاهی مثل پرسپولیس که چهار سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده، هیچ درآمدی ندارد و آن‌وقت تیم ته‌جدولی چه درآمدی می‌تواند داشته باشد؟ فدراسیون باید سازوکار درآمدزایی را ایجاد کند وگرنه شرایط سخت‌تر می‌شود.

انتهای خبر/8494/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار