02 May-2024 الخميس - 24 شوال 1445 پنجشنبه - 13 اردیبهشت 1403 10:58 (GMT) 10:58 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
تردید آگوئرو برای توافق نهایی با بارسلونا
یکشنبه 24 اسفند ساعت 13:28
تردید آگوئرو برای توافق نهایی با بارسلونا
سرخیو آگوئرو برای توافق نهایی با بارسلونا در فصل آینده دچار تردید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، قرارداد سرخیو آگوئرو در پایان فصل با منچسترسیتی به پایان می‌رسد و مهاجم آرژانتینی می‌تواند با انتقال رایگان به هر تیمی که مد نظرش است، فصل نوینی را در فوتبال خود در پیش بگیرد. 

نشریه «آاس» اعلام کرد آگوئرو مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار دارد ولی ملی‌پوش آرژانتینی هنوز نمی‌تواند به قراردادش مطمئن باشد و دچار تردید شده است زیرا فعالیت خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا هنوز رسمی نشده و بنابراین مهاجم آرژانتینی باید منتظر بماند.

آگوئرو پیش از این در آستانه انتقال به بارسلونا بوده اما پیشنهادات بهتر مانع پیوستنش شده است. البته که نباید فراموش کرد برای انتقال در فصل آینده نیز این بازیکن دچار تردید است چون ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند بازی‌های خارق‌العاده‌ای انجام داده و اولویت لاپورتا برای جذب مهاجم، هالند است.

با این‌حال مهاجم 32 ساله آرژانتینی منتظر است تا ببیند در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و اگر به توافق نهایی برسد، شاید راهی بارسلون شود. او همچنین می‌تواند کیفیت بالاتری را نسبت به مارتین برایت‌وایت مهاجم دانمارکی ارائه کند و البته اگر بارسلونا بتواند لیونل مسی را هم حفظ کند، با آمدن ارلینگ هالند، بارسلونا خط حمله‌ای کهکشانی پیدا خواهد کرد.

انتهای خبر/8514/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار