26 April-2024 الجمعة - 18 شوال 1445 جمعه - 7 اردیبهشت 1403 6:42 (GMT) 6:42 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
سفره‌داری «امام رضایی‌ها» برای 70 هزار نفر از نیازمندان در طی یک سال گذشته
دوشنبه 25 اسفند ساعت 7:45
سفره‌داری «امام رضایی‌ها» برای 70 هزار نفر از نیازمندان در طی یک سال گذشته
علیرضا اسماعیلی گفت: از ابتدای ماه رمضان سال 99 علاوه بر طبخ روزانه غذا، با توجه به مناسبت‌های مختلف، تاکنون ۱۵ پویش برگزار کردیم و‌ ۷۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی جمعیت امام رضایی‌ها، مسئول اجرایی مجموعه «سفره دار» با بیان اینکه این نهاد یکی از زیر مجموعه‌های تخصصی جمعیت امام رضایی‌هاست، گفت: سفره دار از ابتدای رمضان ۹۹ با هدف ایجاد یک نهاد مرجع در بحث اطعام و قربانی ایجاد شد تا همه مردم در سراسر ایران، این مجموعه را بشناسند و ازین طریق اقدام به اطعام و قربانی کنند.

علیرضا اسماعیلی با اشاره به اینکه مجموعه سفره دار با بیش از ۱۰۰ خیریه، گروه جهادی، NGO و فعال اجتماعی همکاری دارد، تاکید کرد: جامعه هدف سفره دار افراد تحت پوشش خیریه‌ها و مراکز فعال این حوزه هستند و رویکرد ما قرار گرفتن در کنار خیریه‌ها، کمک به آنها و‌ حمایت از نیازمندان است.

وی نقطه آغاز به کار مجموعه را استان البرز عنوان کرد و افزود: توسعه جغرافیایی سفره‌دار محدود به البرز نیست و در تهران، سیستان و بلوچستان، خرمشهر، آبان، کاشان و سی سخت در حوزه اطعام نیازمندان فعالیت داریم.

مسئول اجرایی مجموعه سفره‌دار افزود: علاوه بر طبخ روزانه غذا، با توجه به مناسبت‌های مختلف، تاکنون ۱۵ پویش برگزار کردیم و‌ ۷۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

اسماعیلی به فعالیت خیرین ایلام، سنندج، بهشهر، شیراز، گنبدکاووس و کاشان در حوزه قربانی اشاره کرد و گفت: در بحث بسته معیشتی هم در اصفهان، کاشان، تهران، خراسان شمالی و گلستان توزیع بسته داشتیم.

وی همچنین به طرح سفره‌داران آسمانی اشاره کرد و گفت: در این طرح که  مربوط به خیرات اموات است،  مبالغی که از دوشنبه ساعت ۱۸ تا چهارشنبه ساعت ۱۳ جمع آوری می‌شود، در پخت روز پنجشنبه به نیت خیرات اموات استفاده و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

مسئول اجرایی مجموعه سفره دار شعار مجموعه را  «به امید روزی که هیچ سفره ای خالی از غذای گرم نباشد» عنوان و تاکید کرد: در راستای همین شعار و تحقق آن پویش «عیدی برای همه» راه اندازی شده و قرار است با حمایت مردم بسته معیشتی در اعیاد شعبانیه پایان سال میان نیازمندان آسیب دیده از شرایط کرونایی موجود توزیع شود.

امام رضایی ها جهادی

امام رضایی ها جهادی

امام رضایی ها جهادی

امام رضایی ها جهادی

انتهای خبر/8623/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار